3 aylık gece saat başı uyanıyor. Karnı tok gazını artık kendi çıkarıyor e kundak da yapıyorum bilmem ki problem ne ya 😭 3 saatlik bölük bölük uykuyla duruyorum bütün vücudum ağrıyor. Gözler kapalı kafayı Bi sağa Bi sola çevirip çevirip uyanıyor 😵 gündüz az uyuyor ondan mu acaba gece böyle sık uyanması 😵 tavsiye verebilecek anne var mı 😢