Merhaba arkadaşlar bebegim yabancı bir ortama girince hic kucağımdan inmiyor yasitlariyla oyun oynamıyor aralarına katılmak istemiyor ben yönlendiriyorum ama kesinlikle istemiyor ama evde cok aktif bi coxuk kendi kendine oynar güler konuşur ama neden başkasına böyle eeil nwrde hata yapıyor olabilirim…sizinkiler nasıl neler yapıyorlar