Merhabalar
Gün içerisinde bazen gaz problemlerimiz başladı. Doktor da bulunsun başlarsa diye bu ilacı vermişti. Dün bir kere kullandım akşam üstü rahatladi. Fakat kullanımdan sonra buzdolabında saklayınız diyor. Bugün vermeye kalksam çok soğuk olacak. Bir de hep 5 ml mi verdiniz. Doktora sormadım kullanımını tedbir amaçlı aldığımız için. 21 günlüğüz. Nasıl kullanabiliriz. Sizler nasıl veriyorsunuz. En azından çok sorun yaşadığımizda biraz rahatlattı.