iki_prens_annesi M61A bn a101 soffiasini kullandm idare edrdi birde bana dene bunudan onlem bezi gelmisti oda iyiydi birde goon guzel 🤗😆
Betii34 M61A molfix çok güzel bi bez sleepyde kullandım molfixe geçtim hem ebat olarakta büyük sleepyden bebegim kaka yaptinda slepyden tee sırtına cıkıyordu molfixte öyle olmuyor tevsiye ederim molfixten memnun kaldık
Kbrbydk M61A Migros minies kullanıyordum memnunum ama kampanyada migrosta Molfix yeşil paket çok uyguna geldi onu aldım. O da çok güzel çıktı daha çok beğendim incecik ve tasma yok
Akcabeytas Molfix pure soft harika premium care den sonra tek memnun kaldığım oldu migrpsun minieste iyiydi ama bunu kullandıktan sonra değilmiş :)))
Tomi M61A goon öneriyorum. 5 numara cırtlı bezde stok sorunu var. Diğer numaralar mevcut sitelerde. Hiç sızdırmaz, pişik, koku yok. Cilt kuru. Emicilik süper. doğduğu andan itibaren kullanıyorum.