FikriyeAli 11 ay 10 günlüğüz ve öfke nöbetlerimiz, yemekleri kendi yeme isteği, bana yedirmek istemesi, bağımsız hareket etmek istemesi, bişeyi isteyince bağırması alamayınca kendini atması …. evet evet geliyor 1. Yaşımız cok mutluyuz 🤗🤗
zarifbirhanim FikriyeAli 18.aydan sesleniyorum. Ölüyorum arkadaşlar. Doğum günü şimdiden kutlu olsun miniğin. Son olarak bunlar daha iyi günleriniz diyerek gidiyorum. 😃😃
Mom079 FikriyeAli benim çocuğum hep sendromlu olduğu için bünyem alışmış galiba normal geliyor artık huysuzlukları🤣
FikriyeAli 😄zarifbirhanim yaşımız gelmeden başladık ya sonumuzu göremiyorum siz de hiç iyi söylemediniz
zarifbirhanim FikriyeAli Ah bacım ah. Gardini al diye diyorum. Ben geleceğe büyüdükçe sakinlesir umuduyla bakarken o gözüme parmak sokuyor, saçımı çekiyor yapma kızım diyorum pat tokat atıyor. 😃 istediği olmazsa kendini yere atıyor. Evin her yerinde çikolatalı el izleri var. Karistirilmadik dolap kalmadi. Daha yeni bezini çıkarıp halıya 💩yaptı. İçimde ne fırtınalar kopuyor. Bizde bebek olduk sendroma mendroma gitmedik. Simdikiler kurtlu mübarek 😃
FikriyeAli zarifbirhanim sac çekme gözüme parmak sokmalar tokatlar alıştım onu önceden de yapıyordu ama bu sefer farklı ya kendini atıveriyor 😄 yapma dediğimde daha cok yapıyor sanki yürürken düşüyor kalkamadığı yada kaldırmadıgımız İçin ağlıyor bana yemek yediriyor izin vermezsem tabak yerlerde 😄