Ogiogi BhrAli hiç yemek yapmayı sevmiyorum yapmıyordum da zaten bu ara aşırı istekliyim sürekli yemek yapasım geliyor yapıyorum da ama çok yorucu 😩 bugün akşam icin sarma, havuç tarator nohut yemeği var yanına da ya yoğurt salata gibi bisey yapacağım
[silindi] Yüksük çorbası+nohutlu tavuklu pilav+yoğurt+turşu.Bir de hazır kadayif almistim onu serbetlicem canim.
BhrAli [silindi] eline emeğine sağlık şimdiden afiyet olsun 😋 yüsük çorbası hiç yemedim ya da yediysem farkında değilim bi bakayım netten
[silindi] BhrAli hayir patlican yemegi yani,biz patlican tavasi deriz..yore olarak.etli patlican,artik guvectemi tenceredemi yparsin sana klmis
dygcm BhrAli sebzeli tavuk gögsü sarması yapıcam yanınada pirinç pilavı tatlı olarak da fırında sütlac yapıyorum 🥰
BhrAli dygcm oooo harika 👏🏻👏🏻 Fırın sütlaç bayılırım sık sıkta yaparım, bugün tatlım ablamdan yakın oturmanın faydaları ☺️