iremm_029 Selam Hanımlar 👋 Bebişlerinizin saç diplerinde konak oluştu mu ? Oluştuysa ne yaptınız yada birşey yaptınız mı ?
EmineYilmaz iremm_029 zeytin yağ sür. Yarım saate yakın beklet. Banyoya sok bebeği. Saçını ov ya da bebek tarağı ile tara. 2-3 gün yap bunu ter temiz olacak zeytin yağı yerine bebek yağı süren de var
Safire iremm_029 benim oğlumun kaşına kadar olmustu mustela şampuan var Konak icin iki yıkamada bitti deneyin
Muhyuf iremm_029 2 buçuk aylık olacak geçmiyor geçmiyor🙄🙄🙄 mustela konak önleyici krem alacağım çok iyi oluyor diyorlar yorumlarda
DuruveSu iremm_029 benim kızımda da 6 Aydan sonra oldu şimdi on aylık canım iki üç kez zeytinyağı sürdüm banyodan önce 15-20 dk bekletip yıkadım hiçbişeyi kalmadı. Tavsiye ederim şampuanı bi kaç kez kullanıcaz diye birsürü para vermek istemedim doktorumuz da zeytinyağı önermişti 😊😊
1yenianne Zeytinyağı hiç işe yaramadı benim oğlumda ben bebek vazelini sürdüm biraz bekletip tersinden taradım öyle geçti
iremm_029 Muhyuf aynen benim ki de 3 aylik oldu bugün baktım artmış bile daha küçük bi bölgedeydi müdahale etmeden geçmez diyorlar tavsiyeleri deneyelim bakalım 🤷♀️
Petitom iremm_029 canım Konak müdahale etmeden geçmiyor ben zeytinyağı sürdüm beklettim kendi tarağı ile taradım bir kaç sefer tekrarladım bitti tamamen
Prenseslinam iremm_029 bir kerede gecmez zeytin yağ ve karbonati karistirip ovun biraz bekletip ince tarakla tersten tarayın gecer
Siyahimabeyaz Prenseslinam konağın daha çok yayılmasına neden oluyor bebe yağını sürüp 5 dakika bekletin tersten tarayın anında bitiyor iremm_029
Dadam iremm_029 mustelanın konak kremi var, şampuan değil ama krem. Onu kullandım 3 yıkamada tertemiz olmuştu asla tekrarlamadı. 14.5 aylık şuan
Umutpasa iremm_029 benim oğlumda da vardı anlına kadar gelmişti zeytinyağı sürdüm beklettm yarım saat konak tarağıyla inciltmeden güzelce taradm 1 hafta 1 gün arayla yaptm geçti cok şükür
Alya112 tekgamzelimm @iremm_029 kızlar içinde asit yok. Yapısı asidik yapıda. Hani asidik-bazik durumu var ya. İçinde asit yok yani yanlış anlamayın😘😘
iremm_029 Muhyuf zeytinyağında asit varmış canm bende bilmiyordum burdan öğrendim sende kullanma bebek yağı kullan ayrıca bugün bebek yağı sürüp tersten taradim baya kaldırdı konakları 👍
Full iremm_029 banyodan bir saat once tatli badem yagi surun. Hafifce tarayin yikanirken kendisi dokuluyor. Benim oglumda kafasinin ustu komple konakti. İki defa banyoyla bu sekilde gecti. Zeytinyagi surmeyin asit orani yuksek.