Mom064 Günaydın kızlar geceden beridir kızımın ateşi var elleri ayakları ve kafası alnında acaba diştenmi yoksa enfeksiyon falan olabilirmi🤷🏻♀️8aylık 1haftadır falan iştahsızdı
Safire Mom064 benm oğlumda öyleydi gece. Gittigmz icin acil doktoaru vardı antibiyotik yazdı gönderdi baktık ateşi düşmüyo arastrmaya getirdik gece meğer kanında enfeksiyon varmı neolur dikkat edin ilerlediği zaman. Zor düzeliyoms tahlil yaptrn
Purple13 Mom064 kaç ateşi. Şükür biz dişlerden hiç ateş yaşamadık. 38 i geçiyorsa diş ateşi değildir diyorlar.
elfozyil Mom064 8 buçuk aylık ateşimiz oldu ishal oldu birde ateş 37,5 38 de gördük hemencecik düşürdük ama Kısa kollu yatırdım ıslattım yüzünü kafasını vücudunu sildim calpol verdim geçti ishal devam ediyor. 2 dişi çıkmıştı şimdi diğerleri geliyor
Purple13 Mom064 yok ateş sayılmaz o hani yüksek değil. Yükselirse doktora gidersiniz yada 3 gün inmezse.
Safire Mom064 39 buçuk 40 hastanede sürekli cıkıyodu damardan ateş düşürücü yaptılar bigün kaldk hastanede