AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Woody Trendyoldan atayım çiçeğim sana bende oradaki yorumlardan falan beğendim. Babamlar da çift kişiliğini kullanıyor onun. Böyle çok güzel terleme içinde sorun yokmuş, ne çok yumuşak ne çok sert.
Woody AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Yaylıymış bu ya Nedenini hatırlamıyorum ama yaylı olmaması gerekiyormuş 🤦♀️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Woody Ben de bir bakayım, daha almamavar diye detaylı araştırmadım. Ama böyle efsane rahat, güzel bir yatak babamlarda bizzat denedim. 😂 O yüzden beğenmiştim.
Woody AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Araştırırsınız zaten alırken. En iyisini, içinize sineni alırsınız ama benimki bilgi paylaşımı diyelim 😀 Ayy yatagı bile dert vallahş 😀
Yagizim2020 Woody yaa cook iyi olmuş☺️ Ben ankarada oturuyorum siteleri düşündüm ama tahminim hazırlarıyla aynı fiyat olur
Woody Yagizim2020 Ben beşiğini sitelerden almıştım. Çok beğeniyorum. Hatta her gören beğeniyor. Çocukcanın karşısında minicik bir dükkandı. Montessori alacaksanız Çocukcanın modelleri çok çok güzel
Yagizim2020 Woody ben de sitelerden aldım Almila mobilyadan. Dediğiniz yere de bakarım teşekkür ederim ☺️
Swtlna Lateksle ilgili bir bilgim yok, yarı ortopedik tavsiye ediliyor diye biliyorum, ben de yaza çıkmadan alacağım, yatak kısmı önemli bence işbir tavsiye edildi genelde ama daha tam araştırmaya girmedim
kahvekokusuu Woody benimde bazadan uzun yapmak isteme sebebim oda cok küçük baza boyunda yaparsam 30cm kadar bi bosluk kalir hos durmaz duvari kaplasa daha iyi diye düşünüyorum ama bakalim kismet🤗
Woody kahvekokusuu boşluğa oyuncak dolabı koyabilirsiniz belki Fikir olsun size de.emin değilim ama o zaman iç yatagı da özel yaptırmanız gerekir. Fiyat iyice artabilir. Yatak fiyatları beni şaşırttı ya Allah evlenenlerin yardımcısı olsun 😀😀😀
kahvekokusuu Woody esimi ikna edebilsem projeyi cizerim de iste her seye maydonoz bi kocam var ne yazikki😋
Dkk Woody evet aslınfa bende gardolap yer kapladığı için şikayetçiyim ve odasında ki yatakta boşa duruyor . Kızım odasında olduğunu hissettiğim an uyanıyor aslında ayırmak için çok müsait gibi sinyal veriyor ayrışma belki gece 473882 kez uyanmayız. Ama şu an asla öyle bir niyetim yok kıyamıyorum ki ayırsam ben onun odasına taşınırım kendimi biliyorum 😅 biz de dön dön dur mecbur sığmaya çalışıyoruz arada sıkıştırıyor kendini kurtarıyorum 😌
Woody Dkk ben de tam olarak o yuzden montessori bakıyorum. Gece yanına sıkışırım gerekirse diye🙈 Her şey zor valla 🤦♀️