Woody Hımm anladım. Benim bildiğim de, ortapedik olmamalıymış biraz daha sert biraz yumuşak olmalıymış dediğiniz gibi. 🤷🏻♀️ Bende bu sene sonuna doğru oda düşünüyorum öğrendiğim iyi oldu. Bir kaç model bakmıştım aslında ben, bir tarafı bambu bir tarafı aloveralı ☺️ onu düşünüyordum.