Asudehavva92 canım doktor mu tavsiye etti. Bebeğin kaç aylık benım oğlumun doğdugunda yoktu bi süre sonra oluştu deri altında morluk var gibi üzeri kırmıZı gibiydi ilk basta büyüyor gibi oldu suan 20 aylık baya geçti dikkatlice bakarsak biraz görülüyor doktorumuzda 4 yasına kadar gecebileceğini söylemişti