Kızlar şimdi bi gönderinde bi haber gördüm 18 yaşında bi anne 20 aylık bebeğini evde tek başına bırakıp 6 günlük bi partiye gitmiş ve eve döndüğünde bebeği açlıktan ve susuzluktan ölmüş bu nasıl anne bu nasıl vicdan madem bakamıyorsun neden doğuruyorsun sırf zevkleriniz için neden 1 cana kıyıyorsunuz benim oğlum 10 gün yoğun bakımda kaldı 10 gün ondan ayrı kalmak zorunda kaldım icim de hala doldurulmamış 10 günün acısı var bu tür haberleri gördükçe bu devirden nefret ediyorum kim bilir Su an anne olma hayalı kuran kaç kadın var.Bakamayan doğurmasın artık!!!