Gamzeli Gme129- bogazlari kotu yazmissiniz o ates biraz inatci olur canim ilik kompres yap ozellikle eklem yerlerine koltuk alti kasiklari vs. Fitil dokuz saatte bir atiliyor doktor ilac verdiyse muhtemelen uc gune duzelir gecmis olsun
bicirik Gme129- geçmiş olsun diş çıkarıyor olabilirmi acaba. Benim kızım diş çıkaracağı dönemler ateşleniyor 3 gün sürüyor ateşi. 38.3 e kadar normal diş ateşi bunun üstü enfeksiyon demişti doktor.
Gme129- bicirik Olabilir cnm elini hiç ağzından çıkarmıyor ve ateşi 38.3 .38.1 falan oluyor birkez geçti 38.5 oldu dünden beri ama bundan 10 gün önce ateşlendiğinde 39 ları gördük bir aydır böyle ara ara ateşi oluyor
Uzaymekiii oeda111 düşer düşmesine o sıkıntı değil sıkıntı damarlara verdiği hasar doktorlar asla sirkeli kullanmayın diyor hatta çok soğuk su bile kullanmayın diyor
Deletedmom5284 Gme129- idrar yolu enfeksiyonu düşmeyen ateş yapar o yüzden dedim merak ettim haber edin
Gme129- Deletedmom5284 Götürdüm cnm zorda olsa verdik idrar ama yok.çok şükür temiz serum takıldı ateş için şimdi daha iyi çok şükür
ipekkizimm Gme129- bizim de 3 4gun dusmeyen ates vardi ilk gun acilde bogaz enfeksiyonu dendi ama ates dusmedi butun tahliller temiz cikti 4.gun sonunda vucutta dokuntuler basladi ve atesi bitti. Bu ara cok yaygın belki olabilir diye düşündüm
Gme129- ipekkizimm Benim kizimninda cildi çok kuru herzaman öyleydi siz öyle diyince baktım hemen ama cildi öğle ay bilemedim ki şimdi olabilir gerçekten
ipekkizimm Gme129- kirmizi dokuntuler oluyor ama dokuntu olduktan sonra ates cikmiyor bir daha olsa dr.unuz suphelenirdi heralde. Bizim suphelenince 1 gun hastanede kalmistik o gun dokuntu olup atesi bitmişti. Insallah sizin de gecer 🙏