F-Betul Kabizlik ara ara oldu ama cok degil yediklerime hala bile dikkat ederim suyu ihmal etmemeye calisiyorum.Hatta ikinci dogum yaptim ve doktor bana sen git sezeryan ol, tekrar catlagin olur senin bosuna normal doguma gelme dedi .Ben ise iri bebek dogurdum hic birsey olmadi cok sükürler olsun.Ama onemli nokta şu ki yediklerin kabizligi tetikliyor ise hayatindan o yediklerini cikarmak gerekli..