Evet ben kendim yaptım bu dönemde sağlık ocağına götürmek istemediğim için. Bebek hafif aç gibi olsun yatırıp yavaş yavaş ağzına damlatma ya başla zaten tadı tatlı olduğu için sevecektir büyük ihtimalle. Bitirdikten sonra da bir süre kaldırma kusmamasi lazım en önemli noktası bu. Ebemiz bize bize bu sekilde Anlattı iki dozu da kendim yaptım evde çok şükür bı sıkıntı olmadı