Aryayldrm Vardı daha önceden artık yok kaldırdılar hicbiryerde bulamıyorum bende büyük numara e bebeğin büyük olanı almıştım onu kullandik eskiyince yenisini alayım dedim onunda yok geçen çıldıracaktim artık böyle bir emzik sorunu var son çare damaklı aldım Chicconun şükür kullandı bu arada 2 yaşında hala bırakmadı ☹️🤷🤣🤣 aventin böyle bir sorunu var mağazalarda eczanelerde yok geçen trendyolda denk geldim büyük numara sevindim görünce birde ne göreyim 200 TL ye fiyat bicmisler 🤔