brnidldfn Ne yaptınız sınavlara girdiniz mi yoksa son güne mi bıraktınız hangi bölüm okuyosunuz kaçıncı seneniz 😄 benim çoğu bugüne kaldı iki de bebeyle halletcez inşallah 😄 sizde durumlar ne
Aybarss_Mom brnidldfn 2 si bu haftaydı dün yaptım 6sı haftaya sağlık kurumları okuyorum sen hangi bölüm canım
Ahkukulivahkukuli brnidldfn bügune kaldı benimde tek ders zaten ing. Tibbi dokm. Ve sekreterlik okuyorum sen? 😊
Zelisblt brnidldfn Bn mezun oldum adalet bölümünden 😊. Doğuma 2 hafta kala bir günde 7 tne sınava girmiştim çok fenaydı 😬😬😬
bertn brnidldfn uluslararası iliskiler iyi ben atlattım iki tane kaldı onları da bu akşam yaparım inşallah
CemreKerem35 brnidldfn Medya ve iletişim okuyorum son dönemim Mayıs’ta mezunum inşallah 🤩 benim sınavlari 18 19 20 sine koymuşlar hep keşke 3-3 bolselerdi 6 ders 3 günde zor olacak
kisgunesi-0102 brnidldfn sınavların hepsini hallettim şükür bölümüm çocuk gelişimi haftayada üstten aldığım dersler var
Mevara kisgunesi-0102 ben de mezun olursam çocuk gelişim okumayı düşünüyorum. Okul kaç sene bir de zor mu?
1mom1baby brnidldfn halkla ilişkiler ve reklamcılık okuyorum 2. sinifim buyuk bi aksilik olmazsa seneye mezun oluyorum dun sınavları oldum 17sinede üstten aldığım dersler var bi dersim kötü geçti ama kalacağımı sanmıyorum düşük alırım diye düşünüyorum
brnidldfn 1mom1baby valla ben pek calisamadim iki çocukla bı tanesi kaldı zamanı yetistiremedim bı tane de benim üstten dersim var inşallah güzel geçer iyi almissindir inşallah
ReisinKizi brnidldfn ben geçen sene ilahiyat önlisans bitirdim ama lisans için bu yıl DGS de okulun kapısında 2 aylık yavrum öyle çok ağladı ki babası ben bakarım sen gir dese de yavrumu bırakıp içeri girmeye gönlüm el vermedi 😥 bu yılım boşa geçiyor şu an