Birdunyagezegen bizde 5 ay sepet beşik kullandık, kesinlikle montesorri tarzı öneririm benimki altı çekmeceli bi tık yüksek ama oğlum rahat inip çıkabiliyor sorun yaşamıyoruz , ters inmeyi öğrendiği için şükür düşme problemi de yaşamadık. Biz çok memnunuz oğlum 15 aylık maşallah çok güzel alıştı ☺️