Asliiii 6 aylık bir bebek için fazla öğün veriyorsunuz. 5. ayında başladıysanız bir sonraki ay 3. öğüne geçmeniz gerekirdi. Eğer böyle alıştıysa ve kilo alımı iyi ise vermenize gerek yok gün içinde. Ama dediğim gibi, normal olan sizin şuan sadece kahvaltı ve öğle yemeği vermeniz. Kalan öğünlerinin formul alması gerekiyordu. 1 yaşına kadar ana öğünü formül olmalı.