Li-La Merhaba güzel anneler ikiz bebeklerim var 2 aylık biri kolikmiş çok ağlıyor susmuyor ne önerirsiniz
Olric11 Li-La 5 ay 10 günlük halen kolik etkisinde 😞 sıcak duşlar kolik müzikleri masajlar gaz ilaçları hiç biri fayda etmedi. Bol bol sabır diliyorum çok ihtiyaçın olcak arkadaşım
aysenur_58 Li-La ne yaparsan yap ya 4 aylık yada 6 aylıktan sonra düzeliyor benimkinde kolileri artık kucakta evin içinde dolanmaktan zıplaya zıplaya emzirmekten çok yorulmuştum 4.5 Aydan sonra düzeldi
Tugcecivan Li-La Sabır başka önerim yok ☺️ sabır oluruna brak zamanı gelmeden geçmiyor bide hamak , çarşafta falan sallayınca susar ben iki aylık dönemi öyle atlattım en sonunda eve hamak kurdum 😂 gerçekten çingene beşiği diyorlar çok rahat edersin
Birminisannesi Li-La benimde bebeğim kolik 2 aylık şu an ne zor geçiyor Allah yardımcımız olsun ne yaptıysam susmuyor hiç bişey iyi gelmiyo aşırı gazlı sürekli kıvranıyo yarım yamalak uykusu var çok yoruldum sütüm azaldı mama veriyorm gündw 2-3 defa çok üzülüyorm denemediğim damla ilaç kalmadı masajlar bile iyi gelmiyo sürekli ağlıyo ağladımı ne pışttan anlıyo ne müzikten ne kucaktan nede meme emiyo sonra tıkanıp öksürüyo okdrki ağlıyo 😞😞