Merhaba tatlış anneler… Benim 9 ay 3 günlük belis adında minnoş bir kızım var. Ancak gece uykusu ile başımız dertte. Sosyal medya kullanmadığım için instagramımda yoktu haliyle. Doktorumuz açmamı orada özellikle bu ek gıda sürecinde daha fazla tarife ulaşabileceğimi söyledi. Bende açtım. Hatta orada doktorumuzda dahil sadece bilgi amaçlı pekçok kişiyi de takip edebiliyorum. Ve hatta “sihirli uykular” sayfasına da yorum olarak yazdım. Ve bana cevap bile vermedi. Belki de fake hesap olarak algılandı bilemiyorum. Benim sorunum şu. Belis güne geç başlıyor. Ne yaparsam yapayım yine uyuyup 11 gibi kalkıyor. Biraz birlikte vakit geçiriyoruz. Öğleyin 2 - 3 gibi yatıp 1-1.5 saat uyuyor. Ve akşam 6-7 gibi ikinci uykuya yatıyor. Her şekilde oyalıyorum sızıp kalıyor. Daha sonra da malumunuz gece 12-1 de yatış. Ve ya biz sallayınca yada emerek uyuyor. Aksi mümkün değil. Henüz dişlerimiz de çıkmadı. Ben nasıl bir yol izlemeliyim? Çocuğumu böyle kabullenmeli miyim? Yoksa artık dur mu demeliyim? Doktorumuza sordum geceleri de sık uyanıyor diye. Emen çocuklarda böyle sıkıntı olabiliyor dedi. Gece uyandığında emzirmeden kucağına babası alıp yatıştırıp yatırsın dedi ama. İş iyice içinden çıkılmaz bir hal aldı. Nolur bu yazdıklarımı okuduysanız bana bir fikir verin. Hepinize kucak dolusu sevgiler… 🌸 💐 😇