Birbebekkkbircicek ben de kaşıntıdan öldüm, karaciğer enzim yüksekliğinden oluyormuş. Sizin erken başlamış bana göre. 32. Haftada başlamıştı benim. 36. Haftada doktor kontrolümüzde kaşınıyorum ben dedim. El ayak Parmak aralarım eklem yerlerim. Ben böyle tatlı kaşıntı görmemiştim. Evlerden Irak. Beni hastaneye yatırdılar. 37+2 de doğurdum. doktorunuzun sıkı takip etmesi lazım. Çooook geçmiş olsun. 😞