ygzmom bizim de ebe vs herkes düz yatır dedi ama uyumuyordu. Sonra 3 çocuklu bir arkadaşım bu yastığı önerdi, çocuk uyumaya başladı. Tabi bu benim tecrübem, sadece faydalı olur diye aktarmak istedim. Biz kundak vs yapmıyorduk, çok hareket edip kendini uyandırıyor düz yatınca. Buarada refleks vb için yatağın bas bölümünü hep bir tık yüksek tuttum ben, altına bir kitap koyabilirsiniz.