Mine12 hayır zararı olduğundan değil, ilk aydan bebek çok küçük olduğu için kilot giydirince bacaklarını biraz kaldıran gerk hani Bn kullanmaya korkuyordum diyim, birde bebek sakin oluyor cırtlı yı güzelce takabilryorsun. 4.aydan sonra bebek birz harkerleniyor cırtlı yı bağlamak zorlaşıyor ondan kilot giydirdim 4.aydan sonra 😊