Momndssd Merhaba anneler, dün kırkım çıktı ve bende bi kanama başladı. Saha doğrusu önce pembemsi bi şeydi az az gelen önemsemedim çok ama bugün aynı regl kanaması gibi kanamam var. Bu kadar kısa sürede regl olmuş olabilir miyim? Sezaryen olmuştum
Yagmuurr Momndssd canım benimde 40 tan sonra adet olur gibi kanamam olmuştu 4 gün sürdü kesildi sonra
Canan27 Momndssd bnmde kızım 2 aylık oldu kanamam başladı olabilirmişsn canım Dr gittim ben hemde çok yogun du kanamam
Yadeee Momndssd olabilirsin canım bende 40 ımda regl olmuştum 15 ay oldu sezaryen le doğum yaptım hala daha düzenlidir