Cinarrr Merhaba Oğlum 13 aylık. Şimdiye kadar her ay düzenli olarak doktor kontrolune gittik ama 1 yaşından sonra her ay gitmeye devam ediyor musunuz acaba
Duygu01 Cinarrr vala 12 aylıktı en son gittiğimde şuan 23 aylık ( sadexe hasta olduğunda acile götürdüm okdr)
Cinarrr archmom cevabın için teşekkür ederim. İki yaşına kadar her ay götürme düşüncesindeyim ama eşim insanlar öyle yapmiyor deyip duruyor ondan bı sorayım dedim 😅
Cinarrr Sevgilimmm çok özür dilerim devlet hastanesi nde bir doktor mu özel bir doktor mu. Eşim ozeldeki doktor her ay görürsen gelme demez diyor da öyle mi oluyor gerçekten
Papatyaseverr Cinarrr hayır 9dan sonra 12. Ayda cagırdı sonra 13te gel dedi tek doz menenjit olcaz bugün onu yaptırıcaz sonra büyük ihtiimak 15 sonra 18. Ayda cagırır sonrada 24 ayda 2. Yaştan sonra hasta olmadığı sürece getirmem sanırım 🌸
Sevgilimmm Cinarrr estağfurullah. Doğduğundan beri özel hastaneye gidiyoruz ilk 6 ay her ay gittik. Sonra 9. Ay ve 12. Ayda çağırdı. Aşılarindan dolayı. En son 18 aylıkken gel dedi. Gerektiğinde çağırıyor