Ysrminannesi merhabalar egzama çok kötü benim kızımda da var vardı daha doğrusu hamd olsun geçti ben korkumdan doktora götüremedim burası kırmızı bölgeydi her zaman ama doktorumuz bize sırayla ek gıdadakileri çıkarttı yok yine yanağında var kaşıyıp kanatıyordu yüzünü artık yavrum ne hale gelmişti en son hocam buldum dedim arayıp ya ben çigköfte( isot var ya içinde) yedim mi ya çikolata yedim mi ( bildiğin kaşık kaşık yiyordum ) oluyor sanki çok dikkatimi çekti dedim şimdi 1 hafta çikolatayı bırak dedi bıraktık geçti 1 hafta sonra yedim tekrar başladı 🙆🏻♀️ Çigköfte aynı şekilde benim kızımın egzamasını isot baharatı ve çikolata azdırıyormuş şu an kızımın yüzü hamd olsun çok iyi.
siz sürekli yediklerinize kontrol edin kesin 1 hafta doktorum şey demişti çikolata egzamanın baş düşmanı. Yemiyorum ikisini artık hasret kaldım ama kızımın sağlığından önemli değil. mutlaka doktora götürün siz ama yediklerinize de dikkat edin çok geçmiş olsun