Bebeğim 4 aylık elini kulagina götürüyor ve ağlıyor acaba kulagimi artıyordur doktor sylemisti ama elininkulagina götürür diye ağladığı için acaba ağrıyor mu diye düşünüyorum aranızda bole olan varmı Varsa ne yapmam gerekiyor doktora götürmek gereklimi