Muhteriz Mama ve meme gidiyoruz.. anne göğsü gibi ucu olan bıberonlar var ince delikli onlardan al canım
Avent marka yada nuk marka
Benimki nuk aynı Benim göğüs ucu gibi. Şükür 4 aydır hangisini versem alıyor
(Tâbi bu ara huysuz yeri gelince ne mama ne meme alıyor)
Sütün varsa emzirmeye çalış sağma sanada yazık canım göğsünden emsin.
Emdikten hemen sonra mama verme aradan 1 saat falan gecsin
Bak ben gece hiç mama vermiyorum
Sabah uyanınca 9-10 arası veririm öğlen 12-1 arası ikindi 4bucuk 5 arası aksam 8e doğru bide gece ne zaman uyku gelirse 11-12-1 arası
Normalde 90 CC veriyorm
Gece 120 yapıyorum gup diye yiyip uyuyo