ipekkizimm Ndmdmr 4 5 aylıkken sanırım gerçi o zaman isim olarak değil de seslenince dönüp bakıyordu. Şuan 10.5 aylık daha bilinçli bakıyor ismine. Öğrendi sanırım
Esilyaa Ndmdmr bizimki 9 aylık hala bakmıyor çünkü işine gelmiyor. Değişik bi tıkırdama duysa koşar gider ama ismine tepki yok 😂
Ndmdmr Esilyaa ya bu otizim farkındalık gününde bir doktor dinledim en büyük belirtidir dedi de merak ettim
ErkekkAnnesii Esilyaa oğlumda aynı şekilde 9.5 aylık düzeltilmişi 7.5 aylık işine geleni yapıyor isimle sesleniyorum işine gelirse bakıyor ama farklı bir ses çıkarayım hemen bakar canı ne isterse o 🤣
Esilyaa Ndmdmr belki de bizim kendi hatamızdır. Adını öğretmedik belki de tam. Çünkü hep aşkım oğlum bitanem diye seviyoruz
Esilyaa Ndmdmr bence bu bebekler için geçerli bi kural değildir diye düşünüyorum. Daha çok 1 yaş veya sonrası
Ndmdmr Esilyaa ben hergün adıyla sesleniyorum mutlaka ama iki adımız var ben genelde ikincisiyle sesleniyorum benimkide hata
Ndmdmr Cheddar ya bazen herşeyi araştırmak daha çok bunaltıyor insanı galiba biraz fazla üstünde duruyorum eşimin dediği gibi çocuğun anatomisini inceliyosun resmen diyor bana 🙈😅
Cheddar Ndmdmr evet genelde öyle oluyo acemilikten belli bi saatten sonra salıyosunuz ama merak etmeyin 🙈😂