Kızlar selam oğlumda geniz eti büyüklüğü var bunu 1 ay önce öğrendik doğduğundan beri burnunu acmadan nefrs alamıyor serum fizyolojiği bırakamadık artık savaş halindeyiz düzgün uyuyamıyor sürekli uyanıyor rahat değil şimdi açsam 2 saat sınra tekrar tıkanıyor ve ben calısıyorum kayınvalidem acamıyor burnunu aksama kadar mahvoluyot sadece bu olsa iyi birde iştahsızlık var ağzına bişey alınca burnundan nefes alamadığı icin yemek istemiyor durumuna cok üzülüyorum doktor en azından 3 yasını bekleyelim dedi ama beklemek istemiyorum ikimizde cok yorulduk ve onun burnu tıkandıkca ben mahvoluyorum🥺 bu yaşta etrafında yada kendisinde bu ameliyatı yaptıran varmı ne gibi zorluklar yaşadınız 2 yasında olduğu için zor olabilirmi lütfen bilenler beni aydınlatsın oğlum için çok üzülüyorum🥺