Papatyaninannesii Canim kizim şuan 7 ay 10 gunluk doğumdan 2 hafta sonra alninda sinek ısırigı gibi olustu ve gun gectikce buyudu.Kactane cocuk doktoruna goturduysem hepsi dogum lekesi buyur sonra gecer dedi bende tamam dedim.Takii bir sabah uyandigimda kanama yaptıginı gorene kadar.Hemanjiyom bir damar benidir ve kanama yapması tehlikelidir ancak hastane ortaminda durdurulabilir bunu biliyordum okumustum.Ama kiziminki sızintı seklindeydi.Hemen en yakin devlet hastanesinin aciline kostuk daha 3 ayliktı.Kanama durmustu ama neyin neden oldugunu anlamak icin kan tahlili yapildi ve hemen hematoloji onkoloji bolumüne sevk edildik.Hematoloji ve onkoloji bölumü kac tane oldugunu sordu eger 1den fazlaysa ić organlarda da olabilirmis ama bizimki tekti.Hemen beyin ve diger ic organlar icin ultrasonla bakildi ve sonucumuz temiz çikti.Timasol damla basladik hala devam ediyoruz.Baya küculdü siliklesti.Bence hematolaga göturmelisin sende.