Merhaba kizlar kizim bugun 8 aylik oldu. 6 aylikken 2 alt disi cikti hala dis huzursuzlugumuz devam ediyor. Gece uykularimiz cok kotu surekli uyaniyor aglayarak. Emeklemiyor henuz. Dönüp duruyor yerde surekli ve hareket edemeyince sinirleniyor, agliyor. Ek gidayla aramiz iyi degil malesef, bin oyunla anca bir kac kasik yedirebiliyorum umarim distendir ve gecicidir. Kilo durumumuzda pek iyi degil bu ayki kontrole gidecez bugun bakalim ne durumdayiz.bu aralar memeyi de cok kisa emiyor birakiyor hemen. Gunduz uykumuz hala 3 kisa uyuyor ama ne zaman 2 uykuya gecer bilmiyorum kendisine biraktim.Sizin bebekler nasil ,var mi onerileriniz