EsraTurna benimde oğlum o aylarda öyleydi. Doktor ilaçtansa ıhlamur önermişti. Birde anam babam usulu yapar mısınız bilmem ama öksürüğe birebirdir. Zeytinyağını ısıtıp karnına sırtına sürün, ütü ile ısıtılmış temiz bir beZide sarın ertesi güne öksürüğü alır. Geçmiş olsun