Fevziyeakdmr Merhaba hanımlar 3 aylık kızım var gece beslenmesini 23 de ve 3 de yapıyorum sabah bezini değiştirirken 2 kere şahit oldum daha idrarı biraz koyuydu beyaz değil sarımsıydı gün içinde olmuyor
Myslkya-16 Fevziyeakdmr benim kızım da öyleydi. Doktora götürdüm tahlil yaptık bişey çıkmadı. Su yetersiz alıyor dedi. Mama takviyesi yap dedi. Muhtemelen susuzluktan oluyordur
Myslkya-16 Fevziyeakdmr benim kızım da emiyordu. Hatta kilo bile almıştı bir haftada 200 gr. Ama ona rağmen susuz kalmış. Belki süt çoğunlukla yağlı olduğu için susuz kalmıştır ben öyle yorumlamıştım olayı.
Birceninannesi Fevziyeakdmr kızımında öyle 6 aylık gece 1 veya 2 kez emiyo sabah sarı oluyo bezindeki çişi. Daha 1 hafta önce idrar tahlili verdik her şey normal. Bizimde öyle olmuyo mu zaten gece ve sabah ilk idrar daha koyu olur. Kilo alımında beslenmesinde sıkıntı yoksa gayet normal