B-busra33 10 günlüğüz biz de, birebir aynı durum bizde de var. Ben gece mama takviyesi yapıyorum, mamayı içince uyuyor. Yoksa dediğiniz gibi meme ver, yatır, tekrar ağlasın, tekrar meme ver 2-3 saati buluyor. O yüzden aç olduğu kanaatine vardık öyle yapınca. Ne kadar doğru bir davranış bilmiyorum ama…