Kızlar merhaba bu iki damladan birini kullanan var mı? Bebeğimde kabızlık ve kolik sancıları olduğu icin Prof doktora gittik bize laktazm damla verdi. her emzirme öncesi 2 damla şeklinde kullanmaya başladım ve dün bitti. Kullanmaya başladıktan sonra bebeğim gün içersinde sulu kaka yapmaya başladı 2 3 kez. dün damlasız emince tekrar bugün kabız oldu kakasını yapamıyor :( laktoz intoleransı olan anneler gelende relactaz kullanmışlar. Eczaneye ikisinden de sipariş verdim. Sizce hangisine başlamalıyım ? Siz nasıl faydalarını gördünüz birde ne kadar süre ve hangi dozda kullandınız bu damlaları ?