FatmanurAybars Arkadaşlar merhaba benim oğlum 8 aylik ama geceleri nedense gaz birikiyor onu da çıkaramıyor zaten 6 ay kolikle uğraştık gece 1 den veya 2 den sonra yarim saate bir ağlıyor 15 dakika da bir ağlıyor nedeni ne olabilir çözümünüz var mı
Egeninannesii-123- FatmanurAybars canım gaz için damla kullanmayı denedinmi benim oğlumda 8 aylık 6aydan sonra gaz problemimiz olmadı cok şükür nurse harveys in damlası var onu kullandım hergün sabah 3 damla veriyordum baya işe yaradı bizde denemeni tavsiye ederim
Purple13 FatmanurAybars valla bizde öyleyiz ve 15 aylık kolik bir bebekti zaten. Hep uyanıyor çıkarana kadar ağlıyor çıkardıkları yetmiyor.