Hanımlar 2 gündür gribim ama öyle böyle değil eklemlerimin ağrısı hadsafhada dün eşime dedim hastaneye gittik direkt covid servisine aldılar önceden zatürre geçirdim akciğerimde leke var bunu dedim doktora zaten akciğer filmi aldılar mide bulantım için serum taktılar kan aldılar tomografiye gittim oğluma eşimle arkadaşı baktı arabada içim içimi yiyodu ağlayacak diye bide hiç ayrı kalmadım 3 saati bulur dedi biraz bekledim kan sonucumda semptom mevcut tomografi ve akciğerde de aynı şekilde ama sonuçlar bugün akşam çıkacak lütfen bana dua edin kronik rahatsızım eşim otelde çalışıyo galiba o getirdi hiç çıkmıyordum dışarı beni buldu oğluma maskeli yaklaşıyorum ve ağlıyo lütfen duanıza benide alın 😭