Benim bebeğim de sürekli kusuyordu ve mamayla besleniyor ilk sma kullanmştik kusmasi yüzünden bebelac goldu denedik kusması olmadı ama kilo alımı olmuyordu sma da kilo alımı çok güzel oluyordu kusmasına rağmen doktorum da sma ya geri dönelim onda en azindan kussa bile kilo alımı iyi oluyordu dedi şimdi sma kullanyrm kusuyor ama eskisi gibi deil artık 4 aylık olduk