Aselduru88 8 aylık kızım sevinince heyecanlanınca kollarını çırpıyor otizmn belirtisi diye okudum çok korktum açıkçası 😔😔
Seralp1 Aselduru88 benim oğlumda 8 aylık eğer aynı şeyse bnm oğlumda yapıyor kollarını havaya kaldırıp aşağı doğru vuruyor
Aselduru88 Seralp1 kanat çırpar gibi yapıyor sevinince özellikle babası güldurduginde aşırı sevindiginde yapıyor
DefneMiray_26 Aselduru88 bnm kizimda aekiz aylik aynisini yapıyor böyle seyleri takip kendinizi üzmeyin suan tam hareket donemleri ne yapacaklarini bilmiyorlar
ikizbabymom Aselduru88 canım benim heyecanlanınca yapar çok normal bi tek kol çırpmasından dolayımı korktun
Aselduru88 ikizbabymom evet canım başka bisey yok gördüğüm yoksa çok zeki bir bebek meme mama baba agu baybay diyor sesimizi taklit ediyor hiçbi sorunu yok Sadece kol çırpma dikkatimi çekti
ikizbabymom Aselduru88 bi tek kol çırpmayla olsa hemen hemen her bebekte olması lazım maşallah bak herşeyi söylüyomuş bebeğin korkma canım benim😊
AlininAnnesii- Benim oglumda yapiyo da bence her bebek yapiyo bunu sevincini heyecanini baska nasil anlatcak cocuk
aras123 Aselduru88 benim Bebeğimde her sevildiğinde her heyecanlanlandığında kol çırpar aynı kuşların kanadı misali.. Hiç aklıma öyle bişey gelmedi ki normal bence