Bebeğim 40 günlük memeyi pek sevmiyor galiba sürekli çıkartıp çıkartıp duruyor 5 dk emiyor bırakıyor o yüzden de az kilo aldığı için doktor mama ver dedi biberonu güzel alıyor neden böyle yapıyor anlamıyorum acaba göğüslerim büyük o yüzden almakta zorlanıyor