Merhaba
Dun 2 aylik kizim oglen 4te 2 saatlik uykusundan uyandi. 10ar dk uykularla gece 10a kadar oturdu mumkun deg uyutamadik. Algilari cok acildi surekli etrafi izlemek kesfetmek istiyor. Bu nedenle uyutmakta gucluk cekiyoruz. Gece 10da ancak uyutabildim. Uyuttuktan sonra doktorumuzda uyanana kadar elleme artik beslemek icin dedigindrn 4 bucuk saat uyumasina izin verdim. Derin de uyudu. Uyanip biraz emdi sonra hemen geri uyudu ondan sonra bi 3 saat uyudu simdi yine emziriyorum. Yine dalicak muhtemelen 2 saat daha uyur. Sizce uyandirmam mi lazimdi cok mu uyutmusum gece?