QueenBeee Annemimar valla benim bebeğim 3 aylık haftada bir yapıyor 😭 bende bu damladan dolayı geç yaptığını düşünmeye başladım artık
Zeynep-61 Annemimar alakası ypk canım bende onu kullanıyorum yanında probiyotikle birlikte hee gün bazen iki günde bir yapıyor
Zeynep1912 Annemimar ben her mamaya damlatırdım doktor öyle söylemişti bir Ay boyunca kakasını kendisi yapamadı hep uyaranla yapmaya başladı ne zaman damlayı kestim her gün yapar oldu kesinlikle kabız yaptı benim bebeğime