Karabiber57 eğer art niyet hissetmezsem kolay kolay kötü yorum yapmam kimseye empati kurmaya çalışıyorum genelde😊bu beslenme konusunda biraz hassasım.Malesef anne sütü almadılar ek gıda döneminde bebek tarifleri yemediler 1 yıl formül mama içtiler yaptığım yemeklerden 1 2 kaşık alıyolardı o kadar asla doyumluk değil insan son çare kendi yediklerinden veriyo.Bunun sıkıntısını da ancak yaşayan bilir