Öncelikle Allah kolaylık versin, bizde çok çektik gaz sancısı ama sabır geçiyor. Biliyorum çok zor tahammülün kalmıyor ama yanlız değilsin, anne olmak sabır işi.. biz nasıl atlattık biraz bahsediyim. Akşam 6 da başlıyordu ağlama krizleri saatlerce sürüyordu her yolu deniyordum sakinleştirmek için, battaniye de sallayınca biraz sakinleşiyordu. Araştırdım ve hamak aldım ne zaman çok ağlasa koydum salladım sakinleşti. Gaz içinde biogaia ve sup simplex kullandık sadece bu fayda etti. Çok çok azaldı ve zamanla bitti 3.ayında. Şuan 4 buçuk aylık olduk ve hatırladıkça başıma ağrılar giriyor. Zor oldu ama geçti. Sürekli kendime onun bir bebek ve bana ihtiyacı olduğunu hatırlattım. Sen sakin olmalısın önce güzel anne, biraz daha sabır geçecek. 🥰🌺