Merhabalar..benim oğlum 7 aylık yaklaşık bir haftadır gece uykusundayken sürekli dönme çabasında,donemeyince ağlama moduna geçiyor sallıyorum bıraktığım gibi başa sariyoruz.Basina böyle bsy gelen var mı varsa nolur geçici diyin çünkü uykusuzluktan bitkin bir haldeyim…