Birprensesannesi16 doktor kontrolüne giderken karnı burnunda bi kedi görmüştüm. Eşim de ‘bak o da senin gibi hamile’ demişti. ‘Bende 2 tane var sende kaç tane var’ dememle gözlerim dolmaya başladı😀Ay ben doktora gidiyorum,çocuklarımın durumunu görüyorum, o göremiyor,sokakta bi köşede doğuracak, ben hastanede rahat rahat doğuracağım diye ağla ağla😂 Ay tam 1 hafta aklıma geldikçe ağlamıştım😂😂