Merveekose Aynen canım 5.5 aylıkken başladık bizde Çok şükür bi sıkıntımız olmadı bakalım devam ediyorz😀
tubikoo Lisa3349 Ya çok şükür biz de atak falan olmadı sanırım 4.aydan sonra oluyomuş. Siz de ne gibi zorluklar var 😐
Hulyaparlak tubikoo merhaba bizde 5 ay 20 günlüğüz tadımlara başladık 😊 kızlar oğlum bir haftaya yakındır geceleri çok sık uyanıyor normalde geceleri sadece iki kere uyanırdı emzirirdim tekrar uyurdu bu durumu yaşayan var mı
tubikoo Hulyaparlak bizimki de yaklaşık 1 aydır öyle sürekli memede uyuyo emse de emmese de. Normalde 2-3 kere uyanırdı
Yagmursonrasitoprakkokusu Hulyaparlak 5 ay 21 günlük, daha az önce bununla alakalı bi post açtım. Aynı durumu yaşıyoruz maalesef
Mervetly 5 ay 8 günlüğüz bizde. 4 aylıkken 700 gr almıştı sağlık ocağındaki ebe az az verebilirsin dedi doktorumuza danışmadan yoğurt verdim alerjimiz çıktı 😑diyetteyim. Doktorumuz acele etme 6.ayı bekleyelim dedi artık onu dinliyorum 😇
tubikoo Eloo53 Ben zaten 3 aylıkken falan az az veriyodum bişeyler. 4.aydan beri ev yoğurdu, beyaz peynir, komposto, pekmez, sebze suları falan veriyorum. Şu anda da bunların yanında az az çorbalardan veriyorum☺️