Ygtakn mayalarkende saracağınız yerde mayalayın başka yerde mayalayıp tekrar kaldırıp oynatmayın oda sulandırıyor. Ben kaynatırken sürekli karıştırıyorum içindeki su buhar olsun diye sonrada parmağım 8,9 saniye sıcağa dayanacak kadar ayarlıyorum sonrada saracağım yere kabımı koyup mayalıyorum üzerine ince bez koyup battaniyeyle peteğin yanında sarıyorum. Tatlı olması açısından çok fazla kaynatmamak lazım 4,5 saat sonrada sargıdan çıkarıp bi 15,20 dk oda ısısına gelmesini bekliyorum sonrada ağzı açık şekilde dolaba koyuyorum 1 saat sonra falanda kapağını kapatıyorum 1 gün sonra tüketmeye başlıyorum